Tuesday 11 October 2011

suri rumah tanpa gaji

errrr.... suri sumah memang tak ada gaji kan?? setahu aku la. aku ni mana la
tahu pape pasal orang perempuan punya bisnes.. haiihhhhhh...

cakap pasal suri rumah tanpa gaji ni, aku la tu (salah seorang)
aku start semalam. baru je semalam. best jugak buat kerja2 rumah ni. aku
ingatkan buang masa, buang tenaga. rupa2nya tak..... puas gila bila aku da
settlekan semua kerja2 rumah. rasa seronok sangat tengok rumah bersih,
kemas, hasil kerja tangan sendiri. hehehehe.. lagi seronok bila tengok ibu
dengan ayah tersenyum masa balik dari kerja....

"tak sangka anak aku dah berubah" (agaknya la ni apa yang parents aku cakap
dalam hati....hehehehehe)


gambar hiasan


apa2 pun, esok aku continue lagi. nak buat third round pulak sebelum aku
keluar dari rumah ni. khamis, jumaat, sabtu, aku travel dengan kawan! wuhuuuu!!

bye!

1 comment: